Thursday, July 1, 2010

testing...testing...

salam alaik...

mulai saat ini madahqalbi akan menjadi medan bicara hatiku...kerna itu aku menamakanmu madahqalbi. bila saja hati ku ingin berbicara biar jemariku mengukirnya di sini ya=P

madahqalbi kau bukan saja akan menjadi tempat meluahkan isi hati bahkan juga bakal menjadi bicara dakwah ku kepada si pembacanya kelak jika ada. kerna aku sebenarnya tidak ingin engkau diketahui umum. tapi tidak salah engkau menjadi top secret untuk bicara dakwahku...

madahqalbi menggambarkan madah yang bakal diukir di sini adalah benar-benar tulus dari hati ku. bukan bicara mengikut nafsu semata. agar jika ada yang membacanya mampu sampai ke hati kalian. ya Tuhan tolong ingatkan aku kata-kata ku ini agar aku mampu menapis kalam-kalamku. agar hanya bicara hati yang benar-benar ikhlas saja yang bakal dicoretkan di madahqalbi ini. bukan atas dasar keinginan yang merosakkan hati kalam itu ditulis persis riya', takbur ataupun ujub. nau'dhubillah...jauhkan aku dari penyakit-penyakit itu ya Allah...

doaku semoga madahqalbi sentiasa dihiburkan dengan bicara hatiku. mohon daku ya Allah agar hati, akal dan jemariku sentiasa bersatu membantuku mengolah kalam-kalamku serta tidak akan penat mengukirkan bicara di madahqalbi...amiiinn...

Selamat Berjuang Wahai Pemilik MadahQalbi=P

No comments:

Post a Comment